mam inteligo

Zasady


Jesteś już naszym klientem i lubisz korzystać z konta Inteligo? Poleć je swoim znajomym!


Skorzystaj z możliwości jakie daje Ci program „Mam Inteligo”!


XV edycja „Mam Inteligo” trwa od 04.02.2019 r. i jest podzielona na etapy:
            1) 1 etap 04.02.2019 r. – 28.02.2019 r.
            2) 2 etap 01.03.2019 r. – 31.03.2019 r.
            3) 3 etap 01.04.2019 r. – 30.04.2019 r.


Sprawdź, czy w serwisie Inteligo dostępnym w ramach usługi bankowości elektronicznej masz aktualny numer telefonu. Będzie on niezbędny do polecania konta - to Twój „Kod polecenia”. W przypadku zmiany, skontaktuj się z konsultantem Inteligo korzystając z usługi bankowości telefonicznej dzwoniąc pod numerami: 800 121 121 lub +48 81 535 67 89 dla połączeń z zagranicy i telefonów komórkowych (opłata zgodna z taryfą operatora).

 

Pamiętaj, aby spełnić pozostałe warunki, o których mowa wyżej oraz w Regulaminie i Zasadach Programu.

Krok 1: Zarejestruj się w Mam Inteligo – wypełnienie formularza zajmie Ci tylko chwilę
Krok 2: Polecaj konta Inteligo – indywidualne, wspólne, firmowe
Krok 3: Ty i osoba polecona spełnijcie warunki określone w Zasadach programu
Krok 4: Otrzymasz 100 zł za każde konto otwarte z Twojego polecenia

 

Rejestracja wymaga podania kilku danych osobowych, które są nam niezbędne do obsługi programu. Pamiętaj, że są one przetwarzane tylko w celu organizacji i prowadzenia programu, ale ich usunięcie spowoduje rezygnację z udziału w „Mam Inteligo”.

Z dniem 4.02.2019 roku wprowadziliśmy zmiany w regulaminie Programu „Mam Inteligo” związane z dostosowaniem do obowiązujących przepisów prawa. Aby przystąpić do Programu w nowej odsłonie nie musisz się ponownie rejestrować.

Zarejestruj się zanim zaczniesz polecać konto.

 

Rejestracja

 

Zachęcaj innych do otwarcia konta Inteligo, przekazuj im swój nr telefonu jako kod polecenia oraz podaj im specjalnie przygotowany link do wniosku, bo tylko na nim znajdzie się dedykowane miejsce na wpisanie kodu. 
Zaloguj się, aby skorzystać z gotowych narzędzi i wysłać polecenie.

 

 

Za każde konto otwarte z Twojego polecania i spełniające warunki otrzymasz 100 zł. Premia wypłacana będzie na Twój rachunek w Inteligo.

 

W przypadku otwarcie konta indywidualnego lub wspólnego: W przypadku otwarcia konta firmowego:

1) Wyrazić zgodę na otrzymywanie od PKO Banku Polskiego informacji o charakterze marketingowym
2) Wykonać jedną lub więcej transakcji o łącznej wartości minimum 200 PLN przy użyciu karty debetowej wydanej do Nowego konta (z wyłączeniem wypłat z bankomatów i transakcji w internecie)
3) Wykonać jedną lub więcej transakcji przy użyciu aplikacji IKO o łącznej wartości minimum 40 zł

Na spełnienie warunków masz 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy o konto.

1) Wyrazić zgodę na otrzymywanie od PKO Banku Polskiego informacji o charakterze marketingowym
2) Wykonać jedną lub więcej transakcję o łącznej wartości minimum 200 zł przy użyciu karty debetowej wydanej do Nowego konta (z wyłączeniem wypłat z bankomatów i transakcji w internecie)
3) Wykonać min. 1 przelew do ZUS (za pośrednictwem serwisu internetowego lub telefonicznego z wykorzystaniem formularza „Przelew do ZUS

Na spełnienie warunków masz 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy o konto.

Otrzymasz 100 zł Otrzymasz 100 zł

Dodatkowo możesz zgarnąć jedną z nagród dodatkowych za skuteczne polecenie największej ilości kont (min. 5 sztuk):

  • 5 – 10 skutecznie poleconych kont to – 300 zł
  • 11 – 20 skutecznie poleconych kont to – 600 zł
  • Więcej niż 20 skutecznie poleconych kont to – 1000 zł

Chcesz zostać naszym klientem i skorzystać z polecenia?

Pamiętaj, żeby transakcję kartą wykonać w pkt. usługowo-handlowym, transakcje wykonane w internecie nie spełniają tego warunku.

Otwórz konto używając dedykowanego linku https://inteligo.pl/konto-inteligo-mgm/ i wpisz kod polecenia we wnioski w polu „Kod promocyjny”.

 

 

 

Nagrody dodatkowe XV edycji "Mam Inteligo" zostały przyznane.

Sprawdź

Obsługuj konto w aplikacji mobilnej IKO

Obsługuj wygodnie finanse z IKO. Sprawdzaj stanhistorię konta, zlecaj przelewy i doładowania telefonu, płać telefonem zbliżeniowo lub BLIKIEM (aplikacja IKO stanowi usługę bankowości elektronicznej).

Więcej

Inteligo - Grupa PKO Banku Polskiego

Dokumenty do pobrania

Pobierz