Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień plików cookies w przeglądarce internetowej. Jeżeli wyrażasz zgodę na ich zapisywanie, zmień ustawienia przeglądarki internetowej.

Zamknij | Jak włączyć obsługę plików cookies | Dowiedz się więcej o plikach cookies

mam inteligo

Pytania i odpowiedzi - FAQ

1. Data trwania XIV edycji programu "Mam Inteligo"

Program „Mam Inteligo” trwa od 24 listopada 2015r. do momentu odwołania.
XIV edycja Programu „Mam Inteligo” wystartuje 30 października 2017 r. i będzie prowadzona do 29 stycznia 2018 roku w podziale na 3 etapy:

- 1 etap 30.10.2017 r. – 28.11.2017 r.
- 2 etap 29.11.2017 r. – 28.12.2017 r.
- 3 etap 29.12.2017 r. – 29.01.2018 r.

2. Jestem Klientem Inteligo, jakie warunki muszę spełnić, żeby wziąć udział w programie?

Posiadając konto Inteligo, możesz wziąć udział w programie jeśli:

  • zarejestrujesz się na stronie maminteligo.pl,
  • ktoś otworzy z Twojego polecenia konto Inteligo i będzie z niego korzystał na zasadach określonych w Regulaminie programu,
  • w chwili ustalenia Twojego prawa do nagrody będziesz nadal posiadaczem konta Inteligo.
3. Jak wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingowych?

Zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingowych możesz wyrazić przy otwieraniu konta Inteligo lub później, w dowolnym momencie u konsultanta pod numerem infolinii 800 121 121 (połączenie bezpłatne) lub +48 81 535 67 89 (połączenie płatne zgodnie z taryfą operatora), z zagranicy i telefonów komórkowych.

4. Jak zmienić adres e-mail w danych konta Inteligo?

Adres e-mail możesz zmienić logując się do serwisu transakcyjnego Inteligo, w zakładce „Dane i ustawienia”.

5. Jakie konto Inteligo mogę polecić, aby otrzymać nagrodę?

W programie biorą udział polecenia kont Inteligo indywidualnych, wspólnych i firmowych.

6. Jak mogę polecić konto Inteligo?

Jeśli jesteś Klientem Inteligo zarejestruj się na maminteligo.pl i prześlij kod polecenia swoim znajomym. Twoi znajomi składając wniosek o konto Inteligo wpisują kod w przeznaczone do tego pole - jeśli spełnią wymagania określone w Regulaminie Programu oraz Zasadach Edycji Programu, otrzymacie nagrodę.

7. Czy otrzymam nagrodę, jeśli nie chcę się rejestrować w konkursie, ale polecam konto Inteligo znajomym?

Rejestracja na maminteligo.pl jest jednym z koniecznych warunków do otrzymania nagrody.

8. Co mogę otrzymać za polecenie konta?

Polecając konto Inteligo możesz otrzymać 50 zł, jeśli osoba, która dzięki Twojej rekomendacji otworzy konto Inteligo i będzie z niego korzystać w sposób określony w Regulaminie.
Dodatkowo, uczestnicy z największą liczbą skutecznych poleceń w ramach wszystkich etapów programu mogą wygrać nagrodę specjalną:

  • I miejsce - 1000 zł,
  • II miejsce - 600 zł,
  • III miejsce - 300 zł,
Wszystkie premie oraz nagrody pieniężne zostaną przelane na konto Inteligo uczestników programu.

 

9. Co otrzyma osoba, która otworzyła konto z mojego polecenia?

Osoba, która otworzyła konto Inteligo z Twojego polecenia podając we wniosku otwarcia konta Kod polecenia i spełniła warunki określone w Regulaminie Programu oraz Zasadach Edycji Programu otrzyma 100 zł.

10. Jakie warunki powinna spełnić osoba, która otworzy z mojego polecenia konto, abyśmy oboje dostali nagrodę?

Aby nabyć prawo do nagrody osoba, która otworzy konto z Twojego polecenia musi spełnić warunki określone w Regulaminie Programu oraz Zasadach Edycji Programu, tj:

  1. 1) W trakcie trwania XII edycji programu zawrzeć umowę o Nowe konto Inteligo podając we wniosku Kod polecenia
  2. 2) wyrazić zgodę na przekazywanie przez PKO Bank Polski materiałów marketingowych oraz zaakceptować Regulamin Programu poleceń „Mam Inteligo” podczas składania wniosku o konto Inteligo
  3. 3) w przypadku otwarcia konta indywidualnego lub wspólnego Inteligo dokonać w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia otwarcia Nowego konta:
    1. a) co najmniej jednej transakcji bezgotówkowej o łącznej wartości minimum 200 PLN przy użyciu karty debetowej wydanej do Nowego konta w punktach usługowo-handlowych, z wyłączeniem transakcji wykonywanych przez Internet, oraz
    2. b) co najmniej jednej transakcji przy użyciu aplikacji IKO, z wykorzystaniem kodu lub czeku BLIK, powiązanej z Nowym kontem, o łącznej wartości minimum 10 PLN w punktach usługowo – handlowych, z wyłączeniem transakcji wykonywanych przez Internet oraz wypłat z bankomatów,
  4. 4) w przypadku otwarcia konta firmowego dokonać w ciągu 40 dni kalendarzowych od dnia otwarcia Nowego konta:
    1. a) co najmniej jednej transakcji bezgotówkowej o łącznej wartości minimum 200 PLN przy użyciu karty debetowej wydanej do Nowego konta w punktach usługowo-handlowych, z wyłączeniem transakcji wykonywanych przez Internet, oraz
    2. b) co najmniej jednego przelewu do ZUS zleconego w ramach Nowego konta za pośrednictwem serwisu internetowego lub telefonicznego z wykorzystaniem formularza „Przelew do ZUS”,
  5. 5) W chwili ustalenia prawa do nagrody posiadać konto Inteligo.
11. Kiedy uzyskuję prawo do nagrody za konto otwarte z mojego polecenia?

Prawo do nagrody uzyskujesz, kiedy osoba, której konto zostało polecone, spełni warunki wymienione w Regulaminie Programu oraz Zasadach Edycji Programu. Bank dokonuje weryfikacji osób uprawnionych do otrzymania nagrody każdorazowo w terminie do 50 dni kalendarzowych po zakończeniu każdego etapu Edycji Programu. Wypłata nagrody nastąpi w terminie 25 dni kalendarzowych od momentu weryfikacji.

Warunkiem otrzymania nagrody jest posiadanie Konta Inteligo w chwili ustalania przez Organizatora prawa do tej nagrody oraz posiadanie Kont Inteligo przez Nowych Klientów, którzy otworzyli konta na skutek Twojego skutecznego polecenia .

Weryfikacji osób uprawnionych do otrzymania nagrody dodatkowej Bank dokona w terminie do 50 dni kalendarzowych po zakończeniu Edycji Programu. Lista zdobywców nagród  dodatkowych zostanie ogłoszona na stronie www.maminteligo.pl w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia sprawdzenia wszystkich osób uprawnionych do otrzymania nagrody dodatkowej.

12. Nie jestem Klientem Inteligo, ale chcę wziąć udział w programie. Jak to zrobić?

W programie mogą brać udział wyłącznie Klienci Inteligo, dlatego pierwszym krokiem powinno być otwarcie konta Inteligo.

13. Jak szybko otrzymam nagrodę za polecenie konta Inteligo?

Nagody za polecenie konta będziemy przekazywać w terminie 25 dni kalendarzowych od momentu weryfikacji osób uprawnionych do otrzymania nagrody.
Przekazanie nagrody dodatkowej nastąpi w terminie 10 dni kalendarzowych od momentu ogłoszenia ostatecznych wyników.

14. W jaki sposób otrzymam nagrodę za polecenie konta Inteligo?

Wszystkie premie będą przekazywane przelewem na konto Inteligo polecającego i poleconego.

15. Brałem udział w poprzedniej edycji programu, czy mogę dołączyć również do tej?

Tak, jeśli jesteś osobą polecającą nic nie musisz robić i od razu możesz polecać konto swoim znajomym. W programie wystarczy zarejestrować się tylko raz.
Jeśli jesteś osobą poleconą a chcesz zacząć polecać konto innym musisz się zarejestrować i zapoznać z regulaminem i zasadami XIV edycji Programu Mam Inteligo
 

16. Jak zmienić swoje dane osobowe?

Dane osobowe można zmienić samodzielnie po zalogowaniu się do serwisu. Wystarczy kliknąć  w „moje dane” znajdujące w górnym prawym rogu, obok imienia i nazwiska.

17. Jak usunąć dane z programu maminteligo.pl?

Jeśli nie chcesz już brać udziału w programie „Mam Inteligo” skorzystaj z opcji wypisania się. Wystarczy kliknąć w „moje dane” znajdujące w górnym prawym rogu, obok imienia i nazwiska, podać przyczynę rezygnacji oraz kliknąć „wypisz się”. Można także zgłosić to konsultantowi pod numerem infolinii 800 121 121 (połączenie bezpłatne) lub +48 81 535 67 89 (połączenie płatne zgodnie z taryfą operatora), z zagranicy i telefonów komórkowych.

 

Inteligo - Grupa PKO Banku Polskiego

Dokumenty do pobrania

Pobierz