mam inteligo

Pytania i odpowiedzi - FAQ

1. Jak wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingowych?

Zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingowych możesz wyrazić przy otwieraniu konta Inteligo lub później, w dowolnym momencie u konsultanta pod numerem infolinii 800 121 121 (połączenie bezpłatne) lub +48 81 535 67 89 (połączenie płatne zgodnie z taryfą operatora), z zagranicy i telefonów komórkowych.

2. Jak zmienić adres e-mail w danych konta Inteligo?

Adres e-mail możesz zmienić logując się do serwisu internetowego Inteligo, w zakładce „Dane i ustawienia”.

3. Jakie konto Inteligo mogę polecić, aby otrzymać nagrodę?

W programie biorą udział polecenia kont Inteligo indywidualnych, wspólnych i firmowych.

4. Jak mogę polecić konto Inteligo?

Jeśli jesteś Klientem Inteligo zarejestruj się na maminteligo.pl i w dowolny sposób prześlij kod polecenia swoim znajomym. Możesz także skorzystać z gotowych narzędzi do polecania dostępnych po zalogowaniu na maminteligo.pl. Twoi znajomi składając wniosek o konto Inteligo wpisują kod w specjalnie przygotowanym do tego polu na wniosku o konto. Wniosek o konto z dedykowanym polem dostępny jest tylko na stronie maminteligo.pl.

5. Czy otrzymam nagrodę, jeśli nie chcę się rejestrować w programie, ale polecam konto Inteligo znajomym?

Nie, ponieważ rejestracja na maminteligo.pl jest jednym z koniecznych warunków do otrzymania nagrody.

6. Nie jestem Klientem Inteligo, ale chcę wziąć udział w programie. Jak to zrobić?

W programie mogą brać udział wyłącznie Klienci Inteligo, dlatego pierwszym krokiem powinno być otwarcie konta Inteligo.

7. Jak szybko otrzymam nagrodę za polecenie konta Inteligo?

Nagrody za polecenie konta będziemy przekazywać w terminie 44 dni kalendarzowych od momentu weryfikacji osób uprawnionych do otrzymania nagrody. Weryfikacja następuje w ciągu 50 dni kalendarzowych po zakończeniu każdego etapu Edycji Programu.

Przekazanie nagrody dodatkowej nastąpi w terminie 10 dni kalendarzowych od momentu ogłoszenia ostatecznych wyników. Ostateczne wyniki są ogłaszane w terminie 54 dni kalendarzowych od dnia dokonania sprawdzenia, czy kto jest uprawniony do otrzymania nagrody. Do sprawdzenia dochodzi w terminie 50 dni kalendarzowych po zakończeniu Edycji Programu.

8. W jaki sposób otrzymam nagrodę za polecenie konta Inteligo?

Wszystkie premie będą przekazywane przelewem na konto Inteligo polecającego i poleconego.

9. Brałem udział w poprzedniej edycji programu, czy mogę dołączyć również do tej?

Tak, jeśli jesteś osobą polecającą nic nie musisz robić i od razu możesz polecać konto swoim znajomym. W programie wystarczy zarejestrować się tylko raz.
Jeśli jesteś osobą poleconą a chcesz zacząć polecać konto innym musisz się zarejestrować i zapoznać z regulaminem i zasadami aktualnej edycji Programu Mam Inteligo.

10. Jak zmienić swoje dane osobowe?

Dane osobowe można zmienić samodzielnie po zalogowaniu się do serwisu. Wystarczy kliknąć w „moje dane” znajdujące w górnym prawym rogu, obok imienia i nazwiska.

11. Jak usunąć dane z programu maminteligo.pl?

Jeśli nie chcesz już brać udziału w programie „Mam Inteligo” skorzystaj z opcji wypisania się. Wystarczy kliknąć w „moje dane” znajdujące w górnym prawym rogu, obok imienia i nazwiska, kliknąć „wypisz się”. Jeśli chcesz to podaj nam przyczynę rezygnacji pozwoli to nam w przyszłości lepiej przygotować ofertę Można także zgłosić to konsultantowi pod numerem infolinii 800 121 121 (połączenie bezpłatne) lub +48 81 535 67 89 (połączenie płatne zgodnie z taryfą operatora), z zagranicy i telefonów komórkowych.

12. Czy jako osoba polecająca (Uczestnik) muszę odprowadzić podatek od otrzymanej premii?

Nie. Osoba polecająca nie musi odprowadzać podatku od otrzymanej premii. na Banku jako płatniku podatku, ciąży obowiązek naliczenia, pobrania i odprowadzenia należnego podatku dochodowego.

13. Czy jako osoba polecona (Nowy Klient) muszę odprowadzić podatek od otrzymanej premii?

Jeżeli jesteś Nowym Klientem, który otworzył Konto Inteligo indywidualne lub wspólne nie musisz odprowadzać podatku od otrzymanej premii, ponieważ stanowi ona przychód osiągnięty w ramach sprzedaży premiowej korzystający ze zwolnienia z opodatkowania.

Natomiast jeśli jesteś Nowym Klientem, który otworzył Konto Inteligo Firmowe, we własnym zakresie dokonujesz obliczenia i odprowadzenia zobowiązania podatkowego zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa właściwymi dla wybranej przez Ciebie formy rozliczeń zobowiązań podatkowych. Nagroda, jaką otrzymałeś, stanowi przychód osiągnięty w ramach prowadzonej przez Ciebie działalności gospodarczej.

 

Zarejestruj się!

XVI Edycja programu Mam Inteligo trwa od 08.10.2019 do 31.12.2019

Zarejestruj się

Otwórz konto i zarabiaj z mam inteligo

  • tysiące bezpłatnych bankomatów PKO Banku Polskiego i Santander Bank Polska
  • 0 zł za prowadzenie rachunku płatniczego (Konta)
Otwórz konto

Obsługuj konto w aplikacji mobilnej IKO

Obsługuj wygodnie finanse z IKO. Sprawdzaj stanhistorię konta, zlecaj przelewy i doładowania telefonu, płać telefonem zbliżeniowo lub BLIKIEM (aplikacja IKO stanowi usługę bankowości elektronicznej).

Inteligo - Grupa PKO Banku Polskiego

Dokumenty do pobrania

Pobierz